MonTeS - 2008-11-14 19:09:55

1.Każdy gracz może posiadać tylko jedną drużynę.
Mecze rozgrywamy programem Speedway Meeting 5.2.
Mecz może sędziować tylko i wyłącznie Sędzia do tego uprawniony.
Na tym forum zachowujemy się kulturalnie.
Gdy Manager nie rozegra meczu ligowego w terminie (3 razy) i nie poinformuje o absencji automatycznie zostaje usunięty z gry a na jego miejsce wchodzi gracz rezerwowy.


2. Skład
a) Każda drużyna musi składac się conajmniej z 12 zawodników.
b) Od drugiego sezonu bedą obowiązywać następujące zasady:
  - maksymalnie 8 obcokrajowców (maksymalnie 5 seniorów)
  - minimalnie 3 Polaków seniorów
  - minimalnie 4 Polaków juniorów
  - maksymalna ilość obcokrajowców w meczu wynosic będzie 4
c) W pierwszym sezonie składy zespołów są domyślne i zaleznie od klubu różnią się poziomem trudności.
d) Każdy manager zobowiązany jest podać awizowany skład na mecz. Skład ten zostanie użyty podczas nieobecności managera na meczu ligowym. Przed meczem możliwa jest nieograniczona ilość zmian w awizowanym składzie.
e) Do meczów ligowych zgłaszamy zawodników według podanego schematu: (minimum 1 polak senior!)
  1. senior (Polak/Obcokrajowiec) ew. junior
  2. senior (Polak/Obcokrajowiec) ew. junior
  3. senior (Polak/Obcokrajowiec) ew. junior
  4. senior (Polak/Obcokrajowiec) ew. junior
  5. senior (Polak/Obcokrajowiec) ew. junior
  6. junior (Polak/Obcokrajowiec)
  7. junior (Polak/obcokrajowiec)
  8. senior do lat 23(Polak/Obcokrajowiec/junior obcokrajowiec)/junior (polak) [junior może zastępować także zawodników numer 6 i 7]
f) zawody rozgrywamy skryptami umieszczonymi w dziale ogłoszenia.
g) Podczas meczu, gdy:
  - nie sygnalizujemy zmiany piszemy „bz”.
  - sygnalizujemy zmianę zwykłą piszemy „zm”, a następnie za kogo zamieniamy oraz zawodnika który wchodzi w jego miejsce np. „zm Celmer => Holder”
  - sygnalizujemy zmianę taktyczną piszemy „zt”, a następnie za kogo zamieniamy oraz zawodnika który wchodzi w jego miejsce np. „zt Celmer => Holder”
  - sygnalizujemy zmianę w ramach zastępstwa zawodnika piszemy „zz”, a następnie za kogo zamieniamy oraz zawodnika, który wchodzi w jego miejsce np. „zz Celmer => Holder”
h) Aby móc zrobić zmianę w ramach zastępstwa zawodnika menadżer drużyny musi przed meczem zgłosić kontuzjowanego zawodnika z 1, 2 lub 3 średnią biegową w drużynie jako zastępstwo zawodnika.
i) Podczas meczu:
  - Manager jednej z drużyn nie odzywa się należy odczekać 5 minut, a następnie kontynuować mecz nawet gdy Manager nie powrócił.
  - Jeżeli sędzia źle wpisał zawodników, to bez względu na ilość przejechanych biegów mecz jest przerywany i rozpoczynany od nowa a o ewnetualnych konsekwencjach zadecyduje admin.
j) rozgrywki indywidualne lub czwórmecze zostaną rozegrane na czacie managera o okreslonej godzinie kilka dni przed zawodami. Jesli w godzinei rozpoczecia nie ma nikogo chętnego do oglądania, sedzia rozegra zawody sam bez podawanai wyników na czacie.
k) Za zwycięstwo zespół otrzymuje 2 pkt, za renis 1 pkt, za porażkę 0 pkt.
l) Zwycięzca dwumeczu dodatkowo dostaje punkt bonusowy.
m) W grze nie obowiązuje Złota rezerwa taktyczna czyli tzw. Joker.
n) Kontuzja równa się pauzie w nastepnej kolejce.



3. Transfery
a) Transfery definitywne przeprowadzamy do rozpoczecia pierwszej kolejki ligowej.
b) Podczas sezonu możliwe jest jedynie wyporzyczenie zawodnika który nie startował dotychczas w żdnym biegu ligowym.
c) Przez cały sezon można zatrudnić zawodników bez klubu.
d) Zatrudnianie zawodników bez klubu odbywa sięzgodnie z zasadami w dziale Transfery
e) zespół z ujemnym kontem finansowym nie może przeprowadzać transferów.
f) KSM pomiędzy ligami zmienia się następująco:
  - z Eligi do I ligi mnożymy razy 1,2
  - z I ligi do E ligi dzielimy przez 1,2


Wynagrodzenia za sezon:

Ekstraliga:
1 - 1,6mln
2 - 1,4mln
3 - 1,2mln
4 - 1mln
5 -  800tys
6 - 600tys
7 - 4000tys
8 - 300tys


1 liga:
1 - 1mln
2 - 900tys
3 - 800tys
4 - 700tys
5 - 600tys
6 - 500tys
7 - 400tys
8 - 300tys

www.mzkd.pun.pl www.mted.pun.pl www.serjtankian.pun.pl www.pokiniaki.pun.pl www.xfenix.pun.pl